Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Dorien en Mark Foppen - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Dorien en Mark Foppen - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Dorien en Mark

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Mark

01 September 2015 | Nederland, Ermelo

Dinsdag 1 september.. nog maar 3 dagen en dan gaan we toch echt.

De reis waar wij zolang naar uit gekeken hebben. Aftellen begon bij echt na onze trouwerij. De Reis lag natuurlijk allang vast. De datum hadden we al vanaf juni vorig jaar vast gezet.

Goed 5 juni 2015 dus. Daarna was het nog 91 dagen en vandaag is het nog maar 3 dagen.

En we moeten toegeven.. wat zijn wij toe aan vakantie. Heerlijk een hele maand helemaal niets doen, lekker doen en laten waar we zelf zin in hebben. En er staat zooo veel op de planning wat we willen zien en meemaken.

EN omdat we natuurlijk niet helemaal zonder jullie kunnen, hebben we deze pagina aangemaakt. Zodat jullie een beetje kunnen meegenieten van onze reis!

• 02 September 2015 - 11:58

Willem Foppen:

Alvast een hele fijne vakantie! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen. Geniet ervan!

• 02 September 2015 - 12:11

Hankie Foppen:

Hallo Dorien en Mark, leuk om jullie te volgen. Hoef ik niet steeds aan Koos te
    vragen waar jullie zijn.

• 02 September 2015 - 15:32

Soorien:

ENJOY LIEVERD(S) ook voor Mark :) ga jou zeker missen. Geniet, laat alles op je afkomen en vooral... VAKANTIE VIEREN! Dikke zoen en veilig weer thuis :D ook al denk je daar nu nog lang niet aan.

• 04 September 2015 - 09:31

Nazieja Billar:

Heel veel plezier. En geniet er lekker van.
    Doen jullie wel voorzichtig.

Kus kus
    Naas

• 04 September 2015 - 22:55

Angel:

Heel veel plezier allebei!!! (Ben gelijk even mijn sneltoets aan het uit testen.