Everglades en Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Dorien en Mark Foppen - WaarBenJij.nu Everglades en Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Dorien en Mark Foppen - WaarBenJij.nu

Everglades en Miami

Door: Dorien en Mark

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Mark

21 September 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Zijn we alweer!

Jeujj vanmorgen Formule 1 kunnen kijken! Wat was dat spannend! en wat mooi dat Rosberg wel punten heeft gepakt en Hamilton niet haha! Max was natuurlijk uitmuntend weer!

Goed, Amerika.
Na de F1 was het voor ons om weer verder te gaan. We zijn vanmorgen eerst naar de Everglades terug gegaan om een airboat tour te doen. Donderju wat was dat gaaf! We waren al wat voorbereid en hadden al lange broeken enzo aangetrokken oh en muggenspul op gesmeerd! Was ook nodig haha. Daarna gingen we in de boot. Toen we op de boot stapten lag gelijk al een Alligator naast de boot. Dat was schrikken!! Eenmaal ingestapt moesten we van die prachtige oorbeschermers op, Heel charmant maar wel fijn want die airboat maakte behoorlijk geluid en hard dat hij kon! supergaaf! Onderweg heel wat alligators gezien van jonkies van paar weken/maanden oud tot mannetjes van ruim 20 jaar oud. En die man, die kon er zoveel over vertellen. Awesome zoals ze hier zouden zeggen. Mark heeft er zelfs 1tje vast gehad! Gelukkig was die niet zo groot, want wilde de huwelijksreis nog wel samen met hem afmaken zeg maar! Onderweg zijn we ook nog even gestopt op een indianen reservaart. Wat een muggen daar! Whoehoee goed idee van ons om ons in te smeren met antimuggenspul! Wat een ervaring was dit zeg! Niet normaal..

Daarna zijn we doorgereden naar Miami naar South Beach. In nederland vraag je je af of er in een stad een McDonalds zit, hier vraag je je af of er in deze straat er wel een zit. Maar wees gerust, het waren er 7 in 1 straat! Niet normaal. En nee, Wij zijn er niet wezen eten. Wij zijn vanavond lekker Sushi wezen eten! super lekker.

Het hotel waar we in zitten is echt super mooi, gewoon een suite.. Vanmiddag zijn we even op Miami beach/South Beach geweest. Wat een mensen lopen daar rond zeg.. Je ziet wel dat het hier zien en gezien worden is. Op straat valt dat ook op met de dure auto s die hier overal rijden.

Morgen gaan we een tour door Miami doen, zo'n Hop-on-hop-off bus zodat je overal komt. We zijn heel benieuwd daarna. Oh ja, ons hotel staat in de Art Deco wijk... Je gaat als het goed is maar 1x op huwelijksreis he!

Groetjes van ons!

• 21 September 2015 - 08:58

Trienko:

lekker hoor geniet ervan!!