Miami deel 2 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Dorien en Mark Foppen - WaarBenJij.nu Miami deel 2 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Dorien en Mark Foppen - WaarBenJij.nu

Miami deel 2

Door: Dorien en Mark

Blijf op de hoogte en volg Dorien en Mark

25 September 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallootjes,

Dinsdag 22 september hebben we een tour door Miami gedaan. Dit via een Hop-on-hop-off bus. Dit is een bus waarbij je op verschillende plaatsen uit kunt stappen en dan rondkijken dingen bezoeken en dan weer wachten tot de volgende bus en dan ga je weer verder. De gids geeft ondertussen uitleg over waar je dan rijdt. Helemaal geweldig.

We hebben eerst de Beach tour gedaan. Dit was door het Art Deco District. Daar zitten ook alle hotels waar de films opgenomen zijn. Zoals James Bond. Er lag daar ook een boot van James Bond in het water die in een film gebruikt is.
Star Island heb je ook, daar wonen de sterren of hebben ze hun "vakantiehuisje". Zo ook Julio Iglesias. Hij heeft ook een bootje voor de deur liggen. Zie de foto's hieronder.

Na alles in de Art Deco wijk te hebben opgenomen (hier zit ook Miami Ink! Het programma van TLC/MTV waar mensen gevolgd worden die een tatoeage willen met de mooie Ami James in de hoofdrol haha) zijn we verder gegaan naar de Cultural Loop. Hier hadden wij een supergrappige Gids. Michel, hij was naast de gids ook nog piraat op zo'n toeristenboot. Wat hebben wij om hem moeten lachen maar wat wist hij veel! Supermooie plaatsen gezien waarbij graffiti geen graffiti is maar straat kunst. En dat is het ook echt. Prachtige kunstwerken. Ook vertelde hij wat alles in Miami gekost heeft.. Jeetje het is echt een Miljarden stad. 1 verdieping in een duur appartementencomplex kost gewoon 16 miljoen dollar. ZESTIEN!!

Hij zei al, Miami, city of Lamborghinis and bikinis (and people who shouldn't were them ;) ) en gelijk heeft ie. Wat een mensen lopen er daar rond. Zoals de meesten weten zorg ik er altijd wel voor dat ik er netjes bij loop en als ik eens een dag iets aanheb wat ik achteraf toch niet zo'n succes vond dan loop ik er nog supernetjes bij voor Amerikaanse begrippen. Sommige mensen hebben nog nooit in de spiegel gekeken volgens mij.

Goed, Back to topic. Na de Art Deco District zijn we naar de stad geweest. En ook hie, gewoon heel gaaf. Door de Coconut grove, dat is een luxe wijk (en de bomen die in Miami staan.. prachtig) Biltmore hotel (supergroot maar zo mooi) Coral Cable, gewoon een mooie wijk ( en de historie die erachter zit, prachtig) en door Little Havana waar je ook een guide kreeg.

Al met al super genoten van de verschillende touren en de omgeving.

Bij terugkomst in het hotel waren onze spullen naar een andere kamer/ suite gebracht. Mark stond zich 's morgens te scheren en ineens kwam er water door de ventilatieschacht heen. Gelijk naar de Lobby gegaan en kwamen er al 3 mensen kijken op onze kamer. Excuses op en top en werden gelijk naar nieuwe kamer verplaatst die nog groter was trouwens!

Daarna hebben we nog heerlijk gegeten bij een tapasbar. Heel gezellig tentje en heel goed eten!

De volgende dag zijn we onderweg gegaan naar Daytona Beach. We waren al een half uur onderweg en hadden we bij de IHoP gegeten toen ik in paniek raakte. Ik was mijn MiMoneda ketting vergeten!! Je weet wel, mijn muntenketting. Wij weer terug naar het hotel, stressen natuurlijk tot we bij het hotel waren. Ben naar binnen gegaan en aangegeven dat ik mijn ketting had laten liggen. Housecleening zou bij de kamer komen en kon ik nog even kijken. Eenmaal daar zei die vrouw dat ze niets hadden gevonden in deze kamer dus ik was al bang dat ik hem echt kwijt zou zijn. Ik wist dat ik hem op het aanrecht had neergelegd en dat ik hem niet had gepakt en Mark was er ook zeker van dat hij hem niet had gehad. En zoals vaak (ja ik zeg het nu maar gewoon aangezien iedereen op het werk en zelfs Mark het ook zegt) Ik had gelijk! Hij was onder een papiertje geschoven over de klantvriendelijkheid van het hotel. IK HAD MIJN KETTING TERUG!! WHOEHOEE haha. Daarna zijn we dan echt onderweg gegaan!

Volgende post meer!

Liefs Dorien en Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Amerika here we come!

Onze huwelijksreis!

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2015

einde van de reis

30 September 2015

New York dag 2 en 3

30 September 2015

New York dag 1

25 September 2015

Strand, zielig nieuws en mooie steden

25 September 2015

Miami deel 2
Dorien en Mark

Actief sinds 22 Juli 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 5901

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 03 Oktober 2015

Amerika here we come!

Landen bezocht: